Qui s’excuse s’accuse, versiunea Patapievici

In două articole din EvZ (le puteti citi aici şi aici),  Patapievici încearcă să explice de ce n-ar trebui considerat un „intelectual al lui Băsescu”, ci eventual o conştiinţă vie a neamului. Ghinion însă, logica argumentaţiei e atât de precară încât Patapievici sfârşeşte prin a se acuza singur mai dihai decât au făcut-o alţii.

 Să lucrăm cu materialul clientului: „De pilda, afirmatia ca eu as fi „intelectualul lui Basescu” pentru ca presedintele m-a numit la ICR este implauzibila din trei motive: pentru ca trecutul meu nu e de om servil; pentru ca nu sustin dupa numirea mea la ICR decat pozitii care sunt in deplin acord cu luari de pozitie anterioare numirii mele; in fine, pentru ca niciodata nu m-am luptat pentru dobandirea vreunei functii publice, iar pe cele pe care le-am avut le-am ilustrat cu onestitate, in spiritul serviciului public (contrariul ar trebui dovedit). ”
 Mica dar esenţiala problemă e că Patapievici a fost numit la ICR taman pentru că „poziţiile” sale erau violent pro-Băsescu. Într-adevăr, omul nu s-a sucit pe urmă, nici n-ar fi avut de ce, tocmai îşi luase tainul…

Lasă un răspuns

