De ce n-o sa avem in veci turism ca grecii

 O intamplare definitorie pentru diferenta dintre turismul romanesc si cel grecesc: ajung cu familia la un hotel din Halkidiki , ma cazez, ne culcam, si toata noaptea bubuie infernal o discoteca. Nu se vedea, dar se auzea peste sapte vai si-o vale adanca. Buuun, dupa o noapte dormita destul de aproximativ (noroc cu oboseala de pe drum, avion avion, dar cu tot cu transferul Salonic-Kallithea samd se aduna)  ma duc cu o falca-n cer si una-n pamant la receptie, sa le cer camera pe cealalta parte a hotelului. Hotelul plin, ca in full sezon. Femeia de la receptie imi spune ca se elibereaza o camera care sa-mi convina pe la pranz, dupa care incepe sa-mi explice ca doar sambata e plaga discotecilor la ei, si ca in rest e liniste de-ti tiuie urechile, ca lucreaza acolo de 20 de ani si mereu e la fel etc. Eu, evident, ii dau cu flit, convins ca ma abureste. La pranz am cheia de la noua camera si ma mut.

 Stupoare, noaptea urmatoare liniste de se auzeau greierii. Aia imi schimbasera totusi camera desi nu bateau campii apropo de zgomot.

 Acum, intrebare de 100 de puncte: credeti ca in full sezon mi-ar fi schimbat cineva camera in Romania, chiar daca ar fi stiut ca o sa bubuie muzica 24/7? Darmite stiind ca n-o sa mai bubuie, si fiind probabil usor vexati ca nu i-am crezut cand mi-au spus ce si cum… Si asta fara sa aiba habar ca sunt eu ziarist, ca scriu si turism samd.

Lasă un răspuns

