Paradisul secret: cine ghiceşte unde-i făcută fotografia?

 După trei posturi consecutive despre o chestie urâtă, hai să ne clătim ochii şi cu ceva frumos (nu vă temeţi, nu abandonez subiectul cu ciudata maimuţă, mai ales că au apărut elemente noi). Daţi click aici ca să vedeţi imaginea ca lumea şi să puteţi aprecia splendoarea locului, rezoluţia la care fotografia nu aruncă blogul în aer e prea meschină. Cine ghiceşte locul exact (nu „undeva în …”)  are respectele mele şi este invitat la un pahar, un fursec, o măslină, evident dacă nu se teme de compania terminatorului.

 Later edit: avem o câştigătoare, pe Maria, aka ninanina pe unul din forumurile pe care le frecventez. Tare e faptul că nici măcar n-a pus piciorul vreodata în acest loc extraordinar, chiar aş fi curios cum a descoperit unde este făcută fotografia. E drept că în spate, în zare, se vede muntele Athos, dar nu cred ca silueta sa e atât de distinctă încât să permită identificarea.

undeva

19 Responses to Paradisul secret: cine ghiceşte unde-i făcută fotografia?

  1. DB9 spune:

    croatia??

  2. optimvs spune:

    Nu 🙂 Oricum insa, vreau locul exact, nu tara sau provincia. 😉

  3. Undeva in afara Romaniei :))

  4. dadatroll spune:

    La Pula in Croatia.

  5. optimvs spune:

    Nu-i Croatia de nici un fel.

  6. theodoridis spune:

    Muntenegru

  7. optimvs spune:

    Nu 🙂

  8. gleznefragile spune:

    locul exact?:D in dreptul ghiveciului cu flori rosii >:)…bora bora cumva??

  9. optimvs spune:

    Inca n-am ajuns acolo 🙂

  10. gleznefragile spune:

    atunci e in grecia:-??

  11. optimvs spune:

    Nu jucam rece/cald decat la 24 de ore dupa postare, daca nu nimereste nimeni 🙂

  12. Artanis spune:

    Halkidiki

  13. optimvs spune:

    Poza nu-i facuta in concediul din vara asta :).

  14. maria spune:

    Insulele Diaporos, la cativa kilometri de Sf.Nicolae, Chalkidiki.Mai au terenuri de vanzare pe acolo.

  15. DB9 spune:

    Marettimo Italy, Sicilia, Santa Margherita sau ceva de gen.

    zona vulcanica spre sud est oricum.
    http://www.panoramio.com/photo/1689223

    Destination Calabria :p

  16. optimvs spune:

    Bravo, avem o castigatoare. Cand ai fost acolo? Nu-mi spune ca odata cu mine, in info-tripul ala din primavara :). Daca vrei sa-ti fac cinste iti stau la dispozitie.

  17. maria spune:

    N-am iesit din tara in viata mea.Dar stiu sa investighez:))).N-ai cum sa-mi faci cinste, ca sunt departe.Daca te intorci pe forum, vezi si cine sunt, ai ramas dator cu maslina.Hai noroc!

  18. maria spune:

    Daca esti nelamurit, hai sa nu-ti pun rabdarea la incercare.Am vazut posturile tale pe sectiunea turism, unde ai pomenit de Grecia, Tunisia, dar nu de alte tari.Marea Neagra are alta culoare, si nu prea are insule de genul asta.Am folosit Google earth si ghici ce gasesc:http://static.panoramio.com/photos/original/978182.jpg
    Am avut si ceva noroc, asta e drept.

  19. optimvs spune:

    Ehe, n-am apucat inca sa pomenesc, dar voi remedia aceasta lipsa foarte curand. E interesant, in poza postata acolo se vede jos acoperisul mini-hotelului de unde am facut eu fotografia :). Oricum, ai avut noroc cu carul, n-as fi zis c-o nimereste cineva care n-a pus piciorul acolo.

Lasă un răspuns

