Nu-i Egipt: să vedem cine ghiceşte locul

 E sâmbătă, afară e o vreme infectă şi mi-a fost lene să mă trezesc devreme să merg la pescuit. În concluzie, e momentul potrivit pentru a cotrobăi prin albumele cu poze interesante. Hai să vedem cine ghiceşte unde-i făcută această fotografie.

5 Responses to Nu-i Egipt: să vedem cine ghiceşte locul

  1. horia spune:

    sa fie Nemrut Dagi?

  2. optimvs spune:

    Da, asta-i locul. Estul extrem al Turciei.

  3. horia spune:

    si maslina, jeleul, atentia, alea alea cu care te laudai cand ai lansat concursul, cand le dai? daca ai fost refuzat o data, nu inseamna ca trebuie sa devii inospitalier! 😛

  4. optimvs spune:

    Am vazut ca primul castigator a fost timid si am zis sa nu sperii oamenii. Daca tu vrei insa, cu placere, iti dau un mail la adresa pe care ai folosit-o cand ai postat.

  5. maria spune:

    Horia, mie n-avea cum sa-mi dea maslina, sunt 400 km. distanta.

Lasă un răspuns

