Din nou despre gunoiul zoso, cu aceeaşi scârbă

 Cât de arierat mintal ar trebui să fie cineva pentru a înţelege, din postul meu despre transformarea blogului Gramo în ciocan politic anti-Orban, că eu aş susţine că respectivul site al celor doi exhibiţionişti a fost creat cu scopul de a da în ministrul transporturilor? Nu, nici măcar ciudata maimuţă nu este aşa redusă, cu toate că se simte ameninţată de testul IQ. Şi atunci de unde această inepţie?

 Răspunsul e simplu: în pofida traficului furat de pe culinar.ro, generat cu boţi, scos din copierea nesimţită a diverselor ştiri, blogul lui sosulică nu există din punctul de vedere al autorităţii. Oricine a citit mai mult de două postări s-a lămurit că individul e un umil imbecil, aşa că nimănui nu-i pasă ce are de spus o asemenea creatură despre subiecte fierbinţi cum este cazul Orban. Lumea intră acolo pentru compilaţia de ştirici despre it&c, vreun link la funny stuff etc. Normal, individul, care se vrea cu disperare jurnalist, spera cu totul altceva, aşa că plezneşte  de ciudă când vede cum alţii, care n-au nici pe departe traficul lui, pot avea totuşi infinit mai multa „greutate”.

 Dincolo de ridicolul desăvârşit al aberaţiei sosoistice, nostim e faptul ca individul spune că mă citează aproximativ dar pune ghilimele. Adică ori insultă intelectul fiecărui om normal care se nimereşte să-i citească bălmăjelile, ori e într-adevăr redus mintal.  Eu înclin spre a doua variantă ;).

P.S.  Noroc cu statisticile de pe wordpress, că altfel nici nu aflam despre noua oportunitate de a călca pe cap ciudata maimuţă (am văzut la referrers că-mi veniseră vreo 30 de inşi de la amărât).  Apropo de statistici,   ţineţi aproape, mâine când o să găsesc puţin timp o să vă arăt nişte date foarte interesante despre felul în care este citit aşa-zisul blog al lui zoso, de fapt un pârlit site de ştiri care concurează fraudulos cu jurnalele online.

  Later edit: m-am ţinut de cuvânt, detalii despre impostura lui zoso aici.

29 Responses to Din nou despre gunoiul zoso, cu aceeaşi scârbă

  1. […] Zoso, dovada vie că şi proştii pot sa fure Din nou despre gunoiul zoso, cu aceeaşi scârbă […]

  2. balauru spune:

    Terminatorule, ce esti bre asa nervos? Adica matale te-ai impotrivi sa ai traficul individului?

    M-am uitat si eu pe la blogul ala, ai dreptate, nimic extraordinar. Insa explica-mi si mie ce poate sa fie insa, extraordinar, la bloguri de ziaristi? De ce-si fac ziaristii bloguri? Ziarele la care scriu nu le aduc satisfactie profesionala sau ce?

    Daca zoso ala cistiga si el citeva sute de dolari cu blogul lui, inseamna ca-i cistiga din gunoi? Si asta e asa rau? Mii de tabloiduri in lume fac asta.

    Presa, in Romania, e buna de ceva in afara de birfe transformate in stiri importanta? In afara de o demagogie banala cu ajutorul careia manipuleaza prostii? Pina la urma toti vinati doar trafic, e evident si esti patetic, ca si matale il vinezi facindu-l pe zoso gunoi. Sa te scoti pe tine in evidenta, el e gunoi, eu nu sint. Cind o sa invatati sa „jucati” corect? Esti deja destul de cunoscut, probabil. Scrie chestii interesante fara sa improsti cu noroi…bloggeri. La ce bun? Cine e zoso?????

  3. optimvs spune:

    De curiozitate, tu ai citit postarea mea despre Gramo, la care se refera sosulica?

    Ce m-a determinat pe mine să afirm ca individul e un gunoi este felul în care colportează cu bună ştiinţă informaţii false. (apropo, patetic în limba română înseamnă altceva decât pathetic în engleză). Normal că presa tot audienţă caută, important e CUM o face. Asta-i tot.

  4. balauru spune:

    Dar si Evenimentul Zilei a publicat o minciuna instigind cititorii importriva ministrului, dupa cite am inteles. Chestia cu cei 3000 de euro.
    Si Evenimentul Zilei e un ziar important in Romania.

    O rugaminte, n-am urmarit pina la cap linsarea lui Orban ala in presa, cum s-a terminat?

    ok, n-am sa mai zic patetic 🙂

    nu mi-ai raspuns, de ce ti-ai facut blog? nu e o intrebare provocatoare, e una sincera, vreau sa aflu si eu de ce in Romania, blogul e asa ceva important.

    Thanks man.

  5. balauru spune:

    A, nu am citit postarea, da-mi linkul te rog. Insa eu am o parere nu prea buna nici despre Gramo, adica am incercat sa fac misto de ei si m-au banat. 🙂

  6. optimvs spune:

    Postarea despre Gramo e in primul link din articolul asta. Motivul pentru care mi-am facut blog este descris la „despre acest blog” 😉 . Pur si simplu am constatat ca blogosfera ramane la dispozitia unor creaturi ca zoso daca ziaristii nu se baga.

  7. Horia-Nicola Ursu spune:

    dom’le, mai rar atita rea-credinta cita se gaseste in postarile matale referitoare, deopotriva, la gramo si la zoso. judecind dupa linkul de pe blog, presupun ca scrii la gindul, un ziar pe care nu-l (mai) citesc. ma mir insa ca un om destept si destupat la minte, pe care il admir in multe privinte, cum e ctp-ul, admite in preajma sa indivizu de teapa dumitale. jurnalist-terminator? da-mi voie sa rid.

  8. optimvs spune:

    Interesant e ca eu am demonstrat cu linkuri si citate cum e cu reaua credinta la zoso, tu te multumesti sa arunci cu afirmatii. Oricum, nu ma mira, modelul SRS vad ca are multi admiratori…

    Apropo, incearca sa postezi un comentariu de genul asta, indreptat impotriva lui sosulica, la el pe site, si vezi ce se intampla.

  9. SRS? Adica Sorin Rosca Stanescu? De unde si pina unde aceasta apropiere?

  10. phaze spune:

    Daca tu la 35 de ani te arunci in certuri atat de penibile, s-a dus pe pula tara noastra. Vezi-ti de familie nene, nu arunca cu cacat prin stanga si dreapta crezand ca faci dreptate … jenant.

  11. Si inca oarece: nu-l citesc pe zoso, am aruncat o privire acolo si mi-a fost de-ajuns, bloggerismul copy/paste mi se pare de prost gust.

  12. optimvs spune:

    Cine a lansat in presa post-decembrista metoda folosita de Turcescu in cazul Orban? (si pe care incearca s-o foloseasca si sarmanul zoso)

  13. superbullus spune:

    geeezaaasss!!!acu’ in prag de craciun va spurcati ca la usa cortului?(stiu, cortul n-are usa, e doar o expresie). mai bine ingropati securea razboiului si fumati pipa pacii. Howk!

  14. Insurgiam spune:

    Kaiser Soze … scuze, Zoso, zosulica aista e un mare gogoman. Se poate lua de mana cu exhibitionistul-filozof, marele metafizician al blegosferei mioritice, si sa se arunce impreuna de pe blog (da, da, de pe blog).

    Lasand gluma la o parte, e amuzant cum executia mediatica a lui Orban seamana cu un proces al Inchizitiei: recunosti, ma, ca esti vinovat? Las’ ca te facem noi … Libertatea presei? Mai degraba abuz al presei …

    Iar asta vine din partea unuia care nu are nici in clin, nici in maneca cu simpatia fata de Orban.

  15. Habar n-am, sincer. Pe presa post-decembrista nu mai dau doi bani de prin ’95, cind m-am lasat de scris in presa. Prefer sa citesc, sa scriu si sa editez carti. Si bloguri 🙂

  16. optimvs spune:

    phaze si superbullus, teoria asta am mai auzit-o de zeci de ori, in diverse forme :). Problema e ca daca oamenii care gandesc evita sa se bage in „certuri atat de penibile” inseamna ca lasa viata publica pe mana oligofrenilor. Astia n-au nici o retinere sa se bage ;).
    Insurgiam, geniala asta cu aruncarea de pe blog. Apropo de ce spune si Alexandru, cred ca nimeni n-are reun dubiu ca zoso e un idiot. Nici macar aia care se gudura pe langa el (vezi cazul Gramo), cu speranta ca le pica si lor cateva accesari.

  17. Bobi spune:

    gunoi… nu stiu exact.. tot ce stiu despre zoso e ca momentan, el si Andressa sunt cei mai buni..

  18. balauru spune:

    dar si Gramo sint niste idioti, deci aia care se gudura pe linga ei sint ciinii idiotilor? 🙂

    vezi, ce ti-am zis eu? cu zoso in gura ai ajuns pe locul 3 in top. Gata, esti celebru deja, baga si tu niste chestii serioase de Craciun. Niste plugusoare politice, aho aho, copii si PSD, Nastase are blog si ala e…:-)

    fara gluma acum, ce ziceai de Orban ala? Cotidianul, ziarul dusman, zice ca a fugit de la fata locului si pentru asta trebuie executat in piata publica. Dar Iliescu, care a chemat minerii sa cotonogeasca populatia, el nu a fugit de la fata locului? 🙂 ha? 🙂

  19. optimvs spune:

    Cum e cu traficul lui zoso puteti vedea aici https://optimvs.wordpress.com/2007/12/23/impostura-in-blogosfera-cazul-zoso/

    Asta valabil in special pentru cei ca Bobi, care zic ca individul ar fi printre cei mai buni. E rusinos sa pui un specimen care face trafic din linkuri catre site-uri de dating in aceeasi categorie cu oameni care chiar scriu (andressa fiind unul dintre ei, nu discut aici ce scrie, uneori mai prost, alte ori de-a dreptul senzational, vezi cazul asta http://www.andressa.ro/2007/12/prejudecata-este-de-bratara-de-plastic.html , dar macar scrie, nu face copy-paste).

    Balauru, Orban n-a fugit de la fata locului oricum o dai, se vede clar in filmul ala. E posibil sa fi incercat sa musamalizeze accidentul, ceea ce nu-i nici pe departe acelasi lucru.

  20. cita vreme pentru personajele care comenteaya p+aici, gramo sint niste idioti, e limpede ca vorbim limbi diferite. have a nice life!

  21. cita vreme pentru personajele care comenteaza p-aici, gramo sint niste idioti, e limpede ca vorbim limbi diferite. have a nice life!

  22. dadatroll spune:

    Bay, stati voi linistiti ca pana il da jos Grano pe, Orban mai e.

  23. Bobi spune:

    u ai vazut un top al blog-urilor din Romania ?? (nu raspundela intrebare, o sa te faci de rusine)…. la roblogfest (daca ai auzit de asa ceva), zoso a ocupat un loc la aproape toate categoriile.. convinge-te singur http://roblogfest.ro/ (site-ul tau nu se gaseste aici.. )

  24. Bobi spune:

    tu ai vazut un top al blog-urilor din Romania ?? (nu raspundela intrebare, o sa te faci de rusine)…. la roblogfest (daca ai auzit de asa ceva), zoso a ocupat un loc la aproape toate categoriile.. convinge-te singur http://roblogfest.ro/ (site-ul tau nu se gaseste aici.. )

  25. Bobi spune:

    degeaba o sa crizezi si o sa-mi stergi comentu`.. pt ca treaba nu se va schimba..

  26. optimvs spune:

    Horia, fiecare om are dreptul la o parere. Reactia normala e sa prezinti argumente, nu sa te dai lovit.

    Bobi, exact asta este ideea acestui articol https://optimvs.wordpress.com/2007/12/23/impostura-in-blogosfera-cazul-zoso/

    Zoso concureaza in mod fraudulos cu blogurile, el avand de fapt un site de stiri (si alea copiate). Normal ca iese in frunte, e ca si cum ai inscrie o echipa de cotonogari din subsolurile diviziei B la Cupa Presei la fotbal.

  27. Bobi spune:

    deci sa inteleg ca blogu` lui nu e defapt blog… ci site de stiri ??… c***t… eu blogez de vreo 2 luni shi tot timpu` m-am uitat la statistici…. nu la surse sau la „de unde iti generezi posturile….

  28. optimvs spune:

    Poate ar trebui sa incepi sa te uiti ;). Apropo, aici nu se sterg decat comentariile care contin injurii/stupizenii.

Lasă un răspuns

