Senzaţionalele dezvăluiri ale frizerului Elodiei

 Dan Senzaţionalescu era să mă aibă pe conştiinţă: butonam şi eu plictisit, înainte de culcare, şi dau peste 0TV, unde se lăfăia o burtieră  cu frizerul Elodiei, care o sa ne lămurească misterele cazului. Inutil să zic că am făcut o criză de râs de nu mă mai puteam opri, mă dureau burta şi fălcile, era să să mă înec etc.

N-am stat să mă uit ce debitează omul (era un tuciuriu cu aspect de manelist), dar vă daţi seama peste ce mină de aur a dat Diaconescu? Păi după frizer (pardon, stilist) urmează pedichiurista, croitoreasa, vânzătorii din magazinele de pantofi etc, şi toţi au chestii SENZAŢIONALE de spus. E de colea că Elodia se dăduse cu ojă roz înainte de dispariţie? Pe loc o să ne lămurească Lazarus cu privire la semnificaţiile ascunse ale acestui fapt, se va face reconstituirea şedinţei cosmetice, se aduc 4 experţi pedichiurişti şi o clarvăzătoare, de control, într-un cuvânt the show must go on.

 În concluzie, dacă Elodia e în viaţă pe undeva, cred că ar trebui să-i fie mult mai frică de otevişti decât de Cioacă. De fapt cred c-ar trebui să-i fie frică şi dacă-i moartă. Vă daţi seama câţi bani pierd ăştia dacă o găseşte careva?

3 Responses to Senzaţionalele dezvăluiri ale frizerului Elodiei

  1. A fost frizer pentru zona pubiană?

  2. optimvs spune:

    Am schimbat postul inainte de a afla aceasta senzationala dezvaluire ;).

  3. Ionut Puiu spune:

    Elodia traieste, dar din moment ce a rupt legatura cu stilistul a devenit de nerecunoscut.

Lasă un răspuns

