Paraziţii & Mărgineanu vs Băsescu

Dacă Băsescu a rupt gura târgului în 2004 folosind în campanie melodia „România trezeşte-te” a grupului Moromeţii, se pare că în 2008 au început să se ascută cuţitele mai mult sau mai puţin artistice şi de partea cealaltă. Paraziţii şi Mărgineanu au un cântec intitulat „Moartea întreabă de tine” în care doamna cu coasa pare să întrebe de vreo două ori şi de actualul preşedinte.

 

Nu-s nici pe departe un fan al acestui gen de muzică (dacă se poate numi aşa), dar versurile care însoţesc melodia (bazată pe singurul hit al Annei Lesko, „Anicyka Maya”)  pot în mod clar contribui la ştirbirea soclului pe care s-a cocoţat Băsescu. Operaţiunea „e cool să fii anti-Băsescu” a început.

 „Iar băieţii de azi n-o să mai bea nimic. Promit.

Să ne distrăm pe gol de azi înainte,

Vom renunţa odată cu iubitul nostru preşedinte.

Eşti acolo-n postul tău, oficial îţi merge bine,

În sfârşit am auzit că-ntreabă cineva de tine:

Moartea-ntreabă de tine,

Stiu că nu-ţi convine, e plăcerea mea!

Totul ţi se trage de la prea mult bine,

Am o presimţire că păţeşti ceva.”

9 Responses to Paraziţii & Mărgineanu vs Băsescu

  1. realitatea spune:

    unde gasesti prostile astea? pe unde umbli pe net?

  2. optimvs spune:

    Exista o lume si dincolo de www. Mai afla omul si de la prieteni, cunoscuti etc.

  3. […] de cineva, doar ca sa incarce piesap e youtube, obviously). dar l-am descoperit pe blogul unui jurnalist terminator si nu m-am putut abtine sa nu il pun si eu pe blog. so…daca nu va inrositi la cuvinte mai […]

  4. waszlaw spune:

    cine e basescu…e prostu ala de ne conduce tara? http://waszlaw.wordpress.com

  5. waszlaw spune:

    geniala piesa

  6. Ionut Puiu spune:

    Operaţiunea “e cool să fii anti-Băsescu” a început. Eu as sustine ca e „cool sa fii anti-presedinte” oricare ar fi el. Fanii Parazitii nu vor fi influentati de aceste versuri. Ei vor vota candidati, si pana nu va apare un candidat pe masura „soclul” lui Basescu va exista.

    Domnul waszlaw nu este demn pentru un scriitor sa se adreseze presedintelui tarii cu „prostu ala de ne conduce tara” doar pentru a-si pune linkul alaturi. Am intrat pe blogul dumneavoastra si sustineti ca sunteti un scriitor iar eu nu sunt in masura sa apreciez calitatea scrierii dvs. Poate doar sa va recomand un ghid de ortografie. Nu sunt pro-Basescu, insa marsaviile imi provoaca lehamite. E normala reactia dumneavoastra avand in vedere ca singurele linkuri din blogroll apartin domnilor Ion Iliescu si A. Nastase.

  7. optimvs spune:

    D-le Puiu, eu zic ca gresiti. Pentru fanii unei asemenea formatii, exemplul dat de idolii lor conteaza enorm. Comportamentul imitativ e la el acasa printre adolescenti si nu numai.

    Oricum, fenomenul e interesant, pana acum aceasta abordare a fost apanajul taberei anti-Iliescu (vezi cazurile de la inceputul anilor ’90) si a fost folosita pe larg de Basescu in campania din 2004.

  8. waszlaw spune:

    iata ca unii sunt rai cu mine… railor… aaa,sunt marxist,normal ca tin pe nastase si pe iliescu in blogroll…ortografia,hmmm,gata,nu mai beau,si despre basescu, chiar nu stiu cine este, presupun doar… ce e demn de un scriitor e treaba mea… inca nu am sifilis

  9. waszlaw spune:

    si dragul Emin. era marxist, nu ca ar fi un argument dar e unul.

Lasă un răspuns

