Botezatu, expertul Realităţii în accidente aviatice

 Dacă nu l-aţi văzut pe Botezatu dându-şi cu presupusul la Ediţia Specială de la 5 şi ceva despre accidentul aviatic de azi, n-aţi văzut nimic. Cred că la următoarea emisiune despre modă va fi invitat pilotul TAROM care a evitat dezastrul pe Otopeni, la incidentul cu maşina.

 Sunt curios cine a stabilit invitaţii şi care au fost criteriile. Poate o fi Botezatu pilot cu 20000 de ore de zbor şi nu ştim noi.

Anunțuri

7 Responses to Botezatu, expertul Realităţii în accidente aviatice

  1. bogdant spune:

    e comentariu……sau stire ? 😀

  2. Ionut Puiu spune:

    Botezatu e tehnician in siguranta zborurilor. A lucrat cu multe parasute la viata lui deci punctul lui de vedere esta unul autorizat.

  3. optimvs spune:

    Iata o abordare la care recunosc ca nu ma gandisem. 🙂

  4. chinezu spune:

    nu l-am vazut pe botezatu
    dar l-a vazut pe mandruta cum explica ce si cum in calitate de pilot amator
    dupa aia am aflat ca e „amator” de vreo 12 ani
    a fost interesant oricum 😀

  5. optimvs spune:

    Cu Mandruta n-am prins eu, dar oricum, stiu ca are brevet de multisor. Botezatu insa nu stiu sa aiba vreo calificare in domeniu, daca o lasam la o parte pe aia in „siguranta zborurilor” :).

  6. DB9 spune:

    Eu nu am nici jumatate din cele 40 de ore necesare ca sa dau examen insa din ce se discuta in cercurile care il cunosteau mai bine pe pilot cred ca e vorba de eroare de pilotaj. Arhitectul cu care lucrez acum a facut scoala de pilot impreuna cu victima, se pare ca cel in cauza nu a luat din prima examenul si nu avea inclinatie spre partea mecanica/fizica a problemelor.

    Iar la avioane ultrausoare conteaza foarte mult sa stii limitele aparatului. Daca era avionul cu care a dat examen cred ca ar fi trait si acum, viteza minima de zbor fiind mult mai mica, putand ateriza chiar fara motor. Avionul implicat in accident pierdea portanta la o viteza mult mai mare insa, asa explicandu-se si impactul la o viteza destul de mare. In plus, motorul era unul second, cumparat de proprietar si montat pe raspunderea lui, desi in cartea tehnica se specifica numarul maxim de ore de zbor la care se schimba segmentii, curelele etc.

    Nu cred ca e vina instructorului de zbor sau a mecanicilor ce au verificat aparatul, tot cei cu care am intrat in contact la aeroclub imi par oameni foarte echilibrati si responsabili, cu toate chefurile care se trag acolo.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: