De ce nu voi vota azi cu Oprescu

1. E baiat de Primaverii, fiul generalului de securitate Mircea Oprescu. Nu voi insista asupra a ceea ce a facut (sau mai bine zis săvârşit) Mircea Oprescu în anii 50: nu cred că i se poate face vreo vină fiului pentru faptele tatălui. Ca alegător însă, n-am nici un chef să contribui cu votul meu la menţinerea în fruntea ţării a securiştilor gen Băsescu sau a urmaşilor securiştilor, tip Oprescu.

2. În opinia mea, tot circul blocării candidaturii în PSD, al respingerii candidaturii la BEM etc a fost atent regizat. Lui Oprescu i s-a creat în acest fel oportunitatea de a avea în spate electoratul dur al PSD fără a pierde şansa de a atrage o mare parte a nehotărâţilor.

3. Nu cred că doctorul Oprescu poate fi un bun administrator al Bucureştiului. Nu de băieţi şmecheri şi plezirişti de Primăverii are nevoie oraşul ăsta.

4. La primăriile de sector PSD-ul va avea câştig de cauză doar prin Onţanu şi Vanghelie. Nu-l văd pe Oprescu făcând echipă cu Vanghelie, aşa că, dacă doctorul se alege, vom avea iar un primar general aflat în luptă cu 5 din cei 6 primari de sector. Parca am mai vazut filmul ăsta, şi s-a terminat urât.

 

Singurul motiv pentru care l-aş fi votat pe Oprescu ar fi fost dorinţa de a vedea matrapazlâcurile lui Băsescu scoase în sfârşit la iveală. Judecând însă după faptul că în perioada 2000-2004 Iliescu n-a făcut nimic pentru a-l rade pe matroz, mă îndoiesc că o va face acum.

3 Responses to De ce nu voi vota azi cu Oprescu

  1. behindblueeyez spune:

    Pana sa il vad la tv intr-o emisiune electorala, aveam o parere neutra despre dl Oprescu : consideram ca separarea de psd a fost o miscare buna de marketing si imagine(bravo lui ca e baiat destept ) si cam atat…
    Insa l-am vazut intr-o emisiune cu Blaga, vorbind despre autostrada lui suspendata si mi s-a parut extrem agresiv, irational si lipsit de simt practic sau solutii… nu m-a convins ca ar fi in stare sa faca un proiect constructiv.

  2. optimvs spune:

    Sincer, pentru mine programele prezentate in alegeri nu mai conteaza de vreo 12 ani, de cand cu celebrul „contract cu Bucurestiul” al lui Ciorbea.

  3. […] capacităţii de a exercita funcţia, mi se pare net inferior lui Blaga. Mai pun la socoteală şi ce-am spus acum două săptămâni despre descendenţa securistică a lui Oprescu şi, în ceea ce mă priveşte, lucrurile sunt […]

Lasă un răspuns

