Gustave, crocodilul ucigaş

 Am urmărit aseară pe HBO un film incredibil de prost despre un crocodil gigantic: animalul sărea ca un cangur, alerga ca o gazelă prin savană, mă rog, înţelegeţi ideea, film american de serie C cu monştri.  Ce mi-a aras atenţia a fost faptul că, încă de la început, pe generic scria cu litere mari că filmul e inspirat din fapte reale. Aşa că am săpat un pic pe net şi am ajuns repede la concluzia că filmul Primeval e un exemplu tipic despre felul în care scenariştii de doi bani de la Hollywood îşi pot bate joc de un subiect excelent.

 Pe scurt, crocodilul Gustave există, e înspăimântător de mare (cel puţin 6 metri lungime /900kg ), mănâncă oameni într-o veselie, a fost împuşcat de nenumărate ori fără cine ştie ce rezultate, iar echipa de naturalişti/reporteri chiar a încercat să-l prindă cu o cuşcă uriaşă. Dincolo de asta, începe bullshitul americănesc care îngroapă orice.

3 Responses to Gustave, crocodilul ucigaş

  1. daniela spune:

    si eu de asemenea am vazut acest film aseara p hbo nu-mi pot imagina sau nu stiu cum un crocodit poate fii asa mare filmul a fost inspaimantator sa zic foarte multi oameni omorati fapte reale dar nu tine-am sa cred ca exista acum cand am intrat p aceasta pagina am ramas socata cate poate un crocodil

  2. daniela spune:

    oare chiar nu se poate face nimik impotriva lui dc trebuie sa moara atatia oamneni dc nu se poate face nimik impotriva lui prea multe vieti a distrus prea multe familii a omorat chiar asa nnu exista nimik sa-l opreasca ???

  3. Andrei spune:

    acest film ma blocat…:|…deci chie nimik nu se poate fece???…..sa ii bage o bomba intr-o momeala si au scapat de el:D,,parerea mea

Lasă un răspuns

