Cea mai tare reclamă bancară

Ideea, pentru cei care nu inteleg engleza, este că banca HSBC, spre deosebire de alte bănci, reprezentate de englezul din reclamă, cunoaşte specificul local în toate zonele unde are sucursale. Iar exemplul dat este că, la chinezi, dacă goleşti farfuria înseamnă că-i baţi obrazul gazdei că a pus porţii mici, în vreme ce la englezi, dacă nu goleşti farfuria înseamnă că nu ţi-a plăcut mâncarea.

 Spotul mi se pare excepţional, mai ales dacă-l comparăm cu reclamele inepte ale băncilor de la noi.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: