Rémi Gaillard este Naşul (farsă adevărată)

 Ce-aţi face dacă aţi fi abordat într-o parcare de un individ cu aspect de interlop, care vă spune că v-a adus marfa, vă întinde o pungă plină cu un praf alb, şi vă întreabă dacă aţi adus banii?

 Corect, aşa s-a gândit şi Remy:

 Ar fi fost interesant să încerce asta în parcarea unei secţii de poliţie 😆 . Poate primea şi banii 😆

6 Responses to Rémi Gaillard este Naşul (farsă adevărată)

  1. JLB spune:

    Looll…am vazuto acum un an :)) Chiar am pus si eu la cale cu un prieten sa facem si noi faza asta intr-o parcare :)) Cea mai tare farsa pe care am vazuto.

  2. JLB spune:

    Cred ca a facut pe el gand a bagat mana in sacou ca sa de impresia ca vrea sa scoata pistolu :)))

  3. cenusarul spune:

    nu merge filmul.

  4. cenusarul spune:

    foarte hazliu! l-am vazut pe youtube.

  5. optimvs spune:

    La mine merge. Cred ca era in procesare.

    La noi daca faci asta in parcare la mall risti sa-ti fuga ala cu punga cu bicarbonat sau ce-o fi fost in ea 😆

  6. JLB spune:

    :))) Nu este nimic,mai scapam tara de un RROM :))

Lasă un răspuns

