Imnul protestelor din 2012

Câteva citate epocale:

” Veniţi acum, pe bune, ar trebui să vă grăbiţi
Ca să prindeţi munţii acu’ cât mai sunt împăduriţi.”

„La banii noştri, câteva sute de tone de aur nu mai contează,
Aşa că mai bine vă dăm vouă auru’, că voi ştiţi cum se exploatează.
Şi oricum e poluare, aşa că să nu vorbim cu ură.
Ce dac-o să fie la Roşia Montană un pic mai multă cianură?
Aici, aici, aici”

„Aşa că vă avertizăm, vă spunem chiar cu vehemenţă:
N-o să lăsăm un străin să se bage-n sistemul medical de urgenţă!
Chiar dacă el l-a conceput,
Chiar dacă el l-a pus pe picioare.
Asta nu înseamnă că trebuie să-l lăsăm în continuare.”

Mai jos aveţi versurile complete. Enjoy 🙂  :

Dragi străini,
Ţara-i frumoasă, d-aia vrem să vină străinii să o vadă,
Să se plimbe-n lung şi-n lat pe… era să zic autostradă.
Deci veniţi, dragi străini, la noi e la fel ca în Seychelles,
Adică ce vreau să zic e c-o să vă coste la fel.
Aici, aici, aici

E ţara mea, e blocu’ meu, e strada mea c-un singur bec,
E locu-n care viaţa-ntreagă vreau să îmi petrec.
E-adevarat, e-adevarat că sunt şi prea bătrân să plec.
Prea bătrân să plec.

 Dragi străini,
Veniţi acum, pe bune, ar trebui să vă grăbiţi
Ca să prindeţi munţii acu’ cât mai sunt împăduriţi.
Vizitaţi-ne mai repede, bucuraţi-vă de ofertă,
Veniţi acu’ cât mai avem un pic de Vamă Veche şi Deltă.
Aici, aici, aici

E ţara mea, e blocu’ meu, e strada mea c-un singur bec,
E locu-n care viaţa-ntreagă vreau să îmi petrec.
E-adevarat, e-adevarat că sunt şi prea bătrân să plec.
Prea bătrân să plec.

Dragi străini,
La banii noştri, câteva sute de tone de aur nu mai contează,
Aşa că mai bine vă dăm vouă auru’, că voi ştiţi cum se exploatează.
Şi oricum e poluare, aşa că să nu vorbim cu ură.
Ce dac-o să fie la Roşia Montană un pic mai multă cianură?
Aici, aici, aici

E ţara mea, e blocu’ meu, e strada mea c-un singur bec,
E locu-n care viaţa-ntreagă vreau să îmi petrec.
E-adevarat, e-adevarat că sunt şi prea bătrân să plec.
Prea bătrân să plec.

 Dragi străini,
Deci veniţi, faceţi ce vreţi, că noi n-o să ne supărăm,
Da’ sa ştiţi că există un lucru pe care n-o să-l acceptăm.
Aşa că vă avertizăm, vă spunem chiar cu vehemenţă:
N-o să lăsăm un străin să se bage-n sistemul medical de urgenţă!
Chiar dacă el l-a conceput,
Chiar dacă el l-a pus pe picioare.
Asta nu înseamnă că trebuie să-l lăsăm în continuare.
O, nu! De ce? Păi, pentru că aici

 E ţara mea, e blocu’ meu, e strada mea c-un singur bec,
E locu-n care viaţa-ntreagă vreau să îmi petrec.
E-adevarat, e-adevarat că sunt şi prea bătrân să plec.
Prea bătrân să plec.

6 Responses to Imnul protestelor din 2012

  1. burgermeister spune:

    Intotdeauna mi-au placut cei de la Taxi dar acum imi sunt si mai simpatici.
    Adriane, pica sau nu pica Basescu? Ce zici?

  2. cenusarul spune:

    foarte dragut imnul, dar soft si intelectual!

    ne trebuie ceva vulgar, de la parazitii. Altfel Basescu nu intelege textul. Trece pe langa urechile lui ca muzica de restaurant!

  3. optimvs spune:

    @Burgermeister: deja a venit ucaz de la amabasada SUA, interzicandu-i lui Basescu sa foloseasca violenta. Cred ca e inceputul sfarsitului, intrucat mesajul arata clar ca marele licurici nu vrea nici sa devina odios in Romania si nici sa aiba relatii inghetate cu viitoarea putere de la Bucuresti. Se cam repeta scenariul care a dus la prabusirea lui Mubarak.

    @cenusarul: stiu din sursa sigura ca Basescu aproape ca nici nu se mai poate uita la televizor. Si ce-i mai placeau lui baile de multime…

  4. Tom spune:

    Se putea sa aiba loc asa o manifestare publica frumoasa, cu forta morala fara sa faca astia o mizerie ? Se pare ca nu. Urmarind imaginile din cursul serii credeam ca pe vineri-simbata urmeaza sa vina astia cu diversiuni sa ‘curbe’ entuziasmul, insa se pare ca toate „cistigurile” de spirit civic si imagine in media au fost prea mult si s-a decis murdarirea lor pe final. Si am impresia ca si-au dat cu firma in cap rau de tot: pe termen scurt va fi un recul, insa pe termen lung impresia urita ramine si va avea consecinte.

    Si mai am o impresie: azi a devenit limpede ca puterea (cel putin fatada, ramine de vazut in ce masura si nucleul ala ocult…) a pierdut partida, s-a inclinat acea balanta, s-a consfintit acel dezechilibru care nu se mai poate reface decit cu plecarea lor… nu fara pierderi care valoreaza mai mult decit ei :p Iar asta s-a vazut din strada, la atitudinea media si a societatii, pina la pozitia unor ‘comunicatori’ cu spate, ahem Stelian Tanase, ahem. Regimul Basescu e mort si ingropat, doar ca el n-a aflat inca 🙂 Au depasit ultima limita a coruptiei si incompetentei, si-au dovedit proasta calitate a oamenilor si falimentul demersului lor politic

    Acum ramine de vazut ce va veni dupa, in ce termeni se va construi urmatoarea etapa – important e sa aiba si cine s-o faca – si… sa facem pronosticuri 🙂 Sa-i mai dam trei luni ? Patru ?

  5. optimvs spune:

    Pronosticul depinde foarte mult de starea vremii 😀

    Daca in week-endul asta i-ar da cu 12 grade si niste soare, nu stiu daca ar apuca Basescu ziua de luni la putere. Daca incepe iarna serioasa, se taie si elanul protestatar al romanului.

  6. Tom spune:

    De vreo saptamina eu fac pe meteorologul de serviciu 🙂
    Se pare ca foarte frig nu va fi, in general maximele vor fi pozitive. La inceputul lui februarie poate se va raci un pic, dupa care cica se incalzeste incet dar constant. Treaba e cu ploaia, aia nu poate fi prezisa pe termen lung; se pare totusi ca va fi in sau sub medie.

    Acum ca lucrurile se clarifica, ma astept si din partea lui Oprescu faca un pas inainte si sa inceapa sa dea autorizatii, sa inchida drumuri, sa ofere asistenta si bauturi calde, ma rog, sa faca dracului ce asteapta oamenii de la el. Ca de-aia a ajuns acolo fara multi bani in spate (?), ca parea impotriva astora de la putere.

Lasă un răspuns

