Christian Tour, familia Suricescu şi bloggerul Zoso care urinează în piscină

Probabil că orice om cu acces la internet  sau care pur şi simplu nu stă închis într-o peşteră a observat până acum că agenţia Christian Tour, unul dintre jucătorii importanţi de pe piaţa turistică românească, a investit serios într-o campanie agresivă de promovare. Bannerele şi panourile cu „familia Suricescu” sunt prezente pe străzile marilor oraşe, iar www -ul românesc n-a scăpat nici el de invazia suricatelor de la Christian Tour.

Toate bune şi frumoase, e chiar plăcut să vezi că sunt tour-operatori mari care îşi dau seama de potenţialul publicităţii online, numai că agenţia de publicitate prin care Christian Tour derulează această campanie a comis-o grav. Pentru că una e să pui bannere pe diverse site-uri cât de cât serioase şi cu totul alta e să pui bannerul unei agenţii respectabile de turism pe blogul unui individ care, la (probabil) prima vizită într-un hotel cu o piscină mai pricopsită, a simţit imboldul să urineze în piscină, să-şi îndemne amicii întru mârlănie să facă la fel şi apoi să se mai şi laude public cu aşa ceva.

Aşa se face că oricine accesează acum postarea „cum fu la Blogaria” de pe blogul lui Zoso are posibilitatea să vadă în susul paginii bannerul Christian Tour cu familia Suricescu, iar în partea de jos să citească despre „isprăvile” mârlăneşti săvârşite de numitul Petcu Adrian Valentin, zis şi Zoso, pe marginea unei piscine dintr-un hotel destul de civilizat din Bulgaria.

Întrucât bănuiesc că nu mârlanii care întâi se îmbată criţă când dau de băutură gratis şi apoi  dau fuga să spurce piscina hotelului  sunt clientela pe care o vizează Christian Tour, mi-e greu să înţeleg ce noimă are prezenta bannerului cu familia Suricescu pe respectivul blog.   Mai ales dacă ne gândim că singurul rezultat pe care îl poate avea prezenţa bannerului pe un asemenea site este să facă oamenii civilizaţi şi cu venituri peste medie (adică fix clientela pe care şi-o doreşte orice tour-operator)  să strâmbe din nas când aud de Christian Tour.

Decizia luată de agenţia de publicitate care a derulat campania pentru Christian Tour e cu atât mai bizară cu cât sunt nenumărate bloguri ale unor vedete cât se poate de respectabile (nu ale unor necunoscuţi mai mult sau mai puţin ciudaţi) care au un trafic incomparabil mai mare decât site-ul zoso.ro (vizitatori unici, vizite, comentarii, durata vizitelor, impact in social media, tot ce vrei)  şi care nu participă la campania cu familia Suricescu.  Nu-i prea greu să te gândeşti la nişte explicaţii deloc conforme cu deontologia profesională…

P.S. Merită menţionat şi faptul că relativ puţinele postări despre turism de pe site-ul zoso.ro sunt (cel puţin în opinia subsemnatului)  pur şi simplu inepte.  Adică nici măcar nu vorbim despre un site relevant în ceea ce priveşte turismul.

10 răspunsuri la Christian Tour, familia Suricescu şi bloggerul Zoso care urinează în piscină

  1. burgermeister spune:

    Astuia sigur i-ai dat unde-l doare mai tare. La portofel.
    Ce dracu’ o fi in capul celor care-si cheltuiesc banii pe asemenea antireclama?

  2. optimvs spune:

    Problema nu se pune asa, ca nu stai tu agentie de turism sa citesti nspe bloguri ca sa stii care blogger e frecventabil si care nu.
    Tu vii cu un buget la agentia de publicitate, aia iti propun sa cheltuiesti cativa lei si pentru bannere pe bloguri, ca sunt ieftine, tu zici OK. E treaba alora de la agentie sa nu-ti puna bannerul in locuri unde este absolut evident ca tu n-ai vrea sa fie. Ei lucreaza cu bloggerii respectivi, trebuie sa stie cine-i fiecare samd.

  3. burgermeister spune:

    Am priceput cum merge treaba, acum Christian Tour ar trebui acum sa-i besteleasca pe publicitarii care le-au bagat banii in buzunarele piscotarilor pisaciosi, nu?

  4. optimvs spune:

    Da, ca doar nu si l-au ales ei pe zoso, aia de la agentie l-au adus in campanie.

  5. cobol spune:

    Totusi, cum se explica prezenta lui zoso in combinatie? Baietii cu publicitatea n-or fi nici ei chiar tampiti, nu e greu sa-ti dai seama ca toata vrajeala lui cu traficul nu valoreaza doi bani. Sa fie tot parandarat ca pe vremea publicitatii de stat?

  6. optimvs spune:

    Poate sa fie si asta, poate sa fie si combinatia clasica de lene+superficialitate… Adica na, cand un piscotar de-asta se tot milogeste pe langa tine sa-i scapi un oscior si apare o campanie mare, e mai comod sa-i dai astuia osciorul decat sa incepi sa tragi de Cabral samd.
    Problemele apar cand piscotarul e realmente nefrecventabil, cum e zoso…

  7. cenusarul spune:

    e parandarat, fara niciun dubiu.

  8. Penisescu spune:

    Crezi ca daca as scrie cate un email la fiecare companie cu care lucreaza despre ce om este zoso ar fi o idee buna?Le-as trimite un mail cu parerea mea personala ca si client,cateva printscreenuri si de ce companiile ar trebui sa nu mai lucreze cu zoso aka vali petcu.

  9. penisescu spune:

    Reblogged this on Ivan Penisescu and commented:
    Christian Tour isi strica imaginea lucrand cu Zoso aka Vali Petcu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: