Noroc cu Daniel Barbu, că am şi eu cu cine vota la alegerile astea

Da, stiu, Tăriceanu-ALDE = naşpa, of of măi măi etc.  Problema mea era că stăteam şi mă gândeam cu dezgust la faptul că am votat la TOATE alegerile libere din România post-decembristă (dovedibil cu ştampilele şi abţibildele de pe buletin/CI) iar acum pur şi simplu nu aveam cu cine să votez la primăria Capitalei.  S-o luăm pe rând, ca să înţelegeţi mai bine:

  1.  Cu Firea eu unul nu pot vota oricâtă boală aş avea pe Băsescu/băsişti. Nu scriu mai multe pentru că respect faptul că a avut curajul să-l ducă pe Băsescu în instanţă pentru ameninţările alea odioase, demne de un şef mafiot nu de un şef de stat.
  2.   Predoiu ăla e păcăliciul care şi-a dat proprii bani pe mâna escrocului Sima. Trecem peste treaba cu pedelismul, pentru că nu mai este nevoie s-o comentez: când eşti atât de prost încât să-şi dai proprii bani pe mâna unuia căruia practic îi scrie în frunte „escroc”, nu eşti bun să conduci nici măcar o scară de bloc, darmite primăria Bucureştiului.
  3.  Nicuşor Dan este „independentul” care avea corturi în fiecare intersecţie importantă din Bucureşti când încă nici nu începuse campania.  De mulţi ani se tot chinuie cineva să-l bage pe gâtul bucureştenilor pe acest vopsit independent.  Prefer oricând pe cineva care are barem curajul să-şi asume public susţinerea unui partid.
  4.  Lui Turcescu i-aş da la orice oră palme, nicidecum votul meu. Faptul că acest măscărici penibil încă mai apare în spaţiul public după circul cu „acoperirea” e semn clar că o parte însemnată a populaţiei are diverse probleme psihice.

În condiţiile astea, contemplam cu multă scârbă o sesiune de absenteism voluntar – noroc că a avut Tăriceanu (aşa cum o fi el) inspiraţia/bunul-simţ să-l pună pe Daniel Barbu candidat.  Sigur, omul e profesor universitar cu două doctorate,  poartă ochelari cu multe dioptrii, umblă nebărbierit, e clar câte voturi o să ia într-un oraş care a votat de două ori pentru hăhăitul de grotă al lui Băsescu. MĂ DOARE ÎN COT.  Important e că acum am eu pe cine pune ştampila fără să mă doară mâna.

În plus, acum putem afla şi noi câţi dintre concitadinii noştri pot judeca la nivel de IQ normal. Pentru că lucrurile pe care le-am scris eu mai sus ar trebui să fie evidente oricărui bucureştean, informaţiile fiind publice şi/sau vizibile cu ochiul liber.

P.S. Înainte de a-l comenta pe Daniel Barbu pentru că a acceptat să facă echipă cu Laura Chiriac (printre alţii)  să ne uităm cu atenţie la candidaţi gen sTomac, Nazare şamd.

4 răspunsuri la Noroc cu Daniel Barbu, că am şi eu cu cine vota la alegerile astea

  1. Baba Vanga spune:

    Daca avea un singur doctorat facut cu copy-paste la Catania poate avea o sansa. Cu doua doctorate muncite ii prezic un 0.5%, intelectualii astia sunt dubiosi pentru consumatorii de Neumarkt la pet.
    Dar daca te nimeresti vreodata fata in fata cu el intreaba-l cum se simtea ca ministru al Culturii cand se uita la seful lui, renumitul dottore Ponta?

    • optimvs spune:

      Hai ca astea sunt prostii, omul era membru in Guvern din partea PNL si oricum Ponta n-a stiut cum sa scape de el mai repede. Bine, declaratiile alea cu fondurile pentru HIV au fost absolut nefericite, dar modul in care s-au mobilizat postacii contra lui a aratat limpede ca omul incurca niste socoteli.

  2. burgermeister spune:

    Nu am vazut afise, bannere samd cu el, candideaza ca sa fie la numar?

    • optimvs spune:

      Cred ca si-a anuntat candidatura cu cel putin o luna dupa ce incepuse Nicusor Dan campania😆 Iar PNL-ul era deja la al treilea candidat.
      Serios vorbind, cred ca singurul scop al candidaturii este folosirea expunerii generate la TV de campania electorala. Mai afla lumea cine e cu Tariceanu in ALDE etc. Si sa am eu cu cine vota, desigur.

Lasă un răspuns

