Maroon 5 l-a lăsat pe Nicuşor Dan fără reprezentanţi în unele secţii de votare

E greu să nu te buşească râsul văzând cu cine vroia ăsta să „salveze” Bucureştiul:

Sublinierea îmi aparţine

Sublinierea îmi aparţine

 

Facem pariu că a doua zi dimineaţă toţi iresponsabilii ăia care dezertaseră ca să meargă la concert urlau pe câte 7 voci fiecare „FRAUDĂ!!!”?

Dar nu imbecilitatea unor aşa-zişi „salvatori ai Bucureştiului” este relevantă aici, ci subţirimea îngrozitoare a aparatului de partid al lui Nicuşor Dan.  Pentru că degeaba ai simpatizanţi care se dau cu fundul de pământ pe Facebook dacă dintre ei nu se găsesc măcar câteva sute care să vrea să sacrifice câteva ore din viaţă pentru „cauză”. Vă daţi seama ce neant îngrozitor este în spatele poster-boy-ului Nicuşor Dan? Credeţi că trebuie să mergem mai departe de listele lui de consilieri la sectoare ca să găsim (pe lângă oameni puşi „să iasă la număr”) tot soiul de infiltraţi ai partidelor „clasice”, ai serviciilor, ai diverselor grupuri de interese şamd? Repet ideea: la sectorul 1 erau 163 de secţii  iar Nicuşor Dan nu a avut nici măcar 163 de membri de partid pentru ele. Iar dintre voluntari, 36 au dezertat, unii dintre ei, conform spuselor lui Nicuşor Dan, pe motiv de Maroon 5.

Evident, povestea cu „frauda de la sectorul 1” este o aberaţie, din motivul pe care l-am expus deja ieri:  sectorul 1 nu este uniform dpdv social, iar zone precum Străuleşti sau Chitila nu votează la fel ca Dorobanţi sau Mihalache.  Dacă secţiile de unde s-au tuns pierduţi reprezentaţii lui Nicuşor Dan erau fix cele din zonele mai sărace, nici nu e de mirare că în ele Tudorache o fi avut câteva voturi în plus (discutăm aici de câteva zeci de voturi pe secţie).

Dar din perspectiva relevanţei formaţiunii politice USB sau USR sau cum s-o mai numi acum, semnificativ nu e faptul că liderul care de 10 ani tot salvează Bucureştiul habar n-are de structura socială a sectorului 1. Suntem într-o ţară latină, poţi să fii complet aerian dar să reuşeşti să proiectezi cumva imaginea unui Mesia antisistem. În schimb, dacă în spate nu ai un aparat de partid capabil să numere fiecare vot şi pe cant, să facă o campanie agresivă din casă în casă, nu doar pe facebook, pe scurt să se bată la baionetă, nu vei reuşi niciodată decât să întărâţi pătura celor veşnic nemulţumiţi dar incapabili de acţiune concretă…

 

10 răspunsuri la Maroon 5 l-a lăsat pe Nicuşor Dan fără reprezentanţi în unele secţii de votare

  1. Matei spune:

    E foarte trist daca e adevarat. Nu stiu, speram ca mai sunt oameni carora le pasa.

    • optimvs spune:

      Mai sunt destui, inclusiv subsemnatul. Nu pot vorbi in numele altora, dar mie imi vine foarte greu sa-l vad pe Nicusor Dan in rol de salvator al patriei. Mai ales dupa treaba cu candidata GDF Suez pe care a fost cat pe ce sa ne-o parasuteze la sectorul 1…

  2. GreuDeGasitID spune:

    pana la toamna au timp americanii sa-i aduca consilieri si piaristi

    • optimvs spune:

      Chestia e ca nu vor avea timp sa-i creeze structuri de partid in teritoriu. Daca in Bucuresti a dat asemenea chix organizatoric, iti dai seama ce sansa are prin comunele din vreun judet gen Teleorman, Vaslui, Salaj samd…

  3. petrural spune:

    Sunt un simplu sofer si nu prea mi-a placut cartea,ma exprim destul de greu dar incerc sa-mi expun gandurile fiind contrariat de inversunarea cu care ii atacati pe Nicusor Dan si pe candidata USB la sectorul 1.Urmaresc cu interes si placere ce scrieti si de cele mai multe ori sunt de acord cu argumentatia.Acum insa, incerc sa gandesc logic argumentatiile cu care atacati USB a carui fan sunt,si nu inteleg nimic.Din pacate locuiesc in sectoru 4 si n-am putut vota pe d-na Engie.Nu imi place ca au fost date strinilor toate utilitatile si bogatiile subsolului dar trebuie sa recunosc ca noi cei destepti si buni administratori am lucrat in pierdere si cu PETROM,si cu ROMGAZ,si cu APANOVA sau SIDEX.Au trebuit sa vina straini sa le rentabilizeze.Priviti acum TAROM,TVR,OLTCHIM,RADET si altele sunt gauri negre in care se pompeaza bani de la buget.E usor sa incasezi impozite de la prostime si apoi sa ii imparti pe prioritati partinice ,dar sa pui pe picioare o companie falimentara e mai greu. Argumentele dumneavoastra pro Tudorache sunt ca a locuit,sa nascut si a trait numai in sectorul 1,adica e din popor ,roman verde,dac adevarat iar probabil ca are si orgini sanatoase parintii au fost oameni ai muncii tata otelar iar mama tesatoare.A muncit in administratie si nu a furat.Asta chiar ca e tare.Pe cand straina a fost retrogradata la hotii care ne-au furat gazele.Dar poate ea a cerut sa fie pusa la o munca mai usoara pentru a se dedica politicii mai mult.Adica e mai bun un politruc decat un manager la o companie neiubita de romani.Eu recunosc ca nu stiu multe despre Tudorche si nici despre Clotilde dar argumentele cu care vreti sa ma convingeti sunt puerile.Atat timp cat face parte din PSD ,chiar daca el o fi baiat bun ,nu va putea face decat jocul comunistilor.Gena de partid comunist nu va putea sa dispara.Este acelas lucru ca la fotbal.Oricat vor dori Dinamo si Steaua sa-si stearga din gena faptul ca sunt echipe comuniste nu vor reusi fiindca modul de aborda o competitie este unul incorec,lipsit de caracter,hotia ,jocurile de culise fiind mijlocul prin care castiga.Astept sa vad realizarile blandului domn Tudorache si mai vorbim!!

    • optimvs spune:

      S-o luam logic:
      1. E vorba de alegeri locale, faptul ca un om este nascut, crescut si locuieste in sectorul pe care vrea sa-l conduca este cat se poate de relevant. In mod cert Tudorache cunoaste sectorul si problemele lui infinit mai bine decat madame Armand.
      Nu e vorba aici de romanism, dac verde si alte minuni, dupa cum am si scris in prima postare pe acest subiect. E o chestie cat se poate de pragmatica, pe care de altfel ar trebui s-o ia in calcul orice alegator care voteaza la locale, indiferent unde.

      2. Realmente puerile sunt chestiile alea cu PSD, comunisti samd. Gena de partid comunist au toate partidnele desprinse din fostul FSN, asta asa, la prima strigare. Ca idee, eu am scris contra lui Ponta si i-am facut cata campanie am putut lui Iohannis pe motiv de Pungesti, RMGC samd, iar scripta manent, deci mai usor cu aberatiile despre sustinerea candidatilor cu „origini sanatoase” samd.

      3. Este absolut inacceptabila ideea de a pune primar in Bucuresti un om a carui cariera in Romania este bazata exclusiv pe calitatea de angajat la GDF Suez. Conflictul de interese se vede de pe Luna.

      4. Faptul ca dupa vreo 10 ani pentrecuti in primaria S1 Tudorache n-a fost nici macar acuzat de ceva este relevant pentru ca in momentul de fata 22 din cei 24 de consilieri locali ai S1 sunt cercetati penal. Cu alte cuvinte acolo era un cuib de hoti patronat de Chiliman iar fraierul de Tudorache a fost printre putinii care n-au pus mana.

      Acum, daca madame Armand era de pilda profesoara de franceza la un liceu, unde isi batea capul cu copiii romani, discutia era cu totul alta. Dar sa vii dupa 9 ani in functii de conducere la GDF Suez, cu cetatenie romana luata in 2015 si sa pretinzi ca vrei sa salvezi Bucurestiul nu mai este nici macar ridicol ci de-a dreptul grotesc…

      Asa ca pentru mine „blandul domn Tudorache” a fost o alegere logica, de alegator informat. Si i-am mai adus si un numar bunicel de voturi ale unor alegatori neinformati, dar care stiu ca pot sa mearga linistiti pe mana mea. Nu stiu daca se va dovedi a fi un bun primar dar nu am prea multe dubii ca madame Armand ar fi fost buna pentru GDF Suez, nu pentru bucurestenii din S1.

  4. petrural spune:

    Eu ii doresc succes echipei rosii de la conducerea capitalei inclusiv domnului Tudorache dar am serioase dubii cu privire la rezultatele pe care le vor obtine.Sunt sigur ca el cunoaste problemele sectorului ,dar nu asta e problema ci modul cum le va rezolva,modul cum va cheltui banii contribuabililor,transparenta de care va da dovada unde sunt sigur ca va urma linia impusa de centru.Apoi un lucru simplu daca nu ai furat in cele cateva sectii pe care Nicusor nu a stiut sa le numere de ce nu ai fost de acord cu renumararea ca sa-l faci de ras?Apoi ipoteza dumneavoastra ca sectiile se afla in Straulesti si Chitila este usor de demontat cu un clich pe harta sectiilor din sectorul 1.Sunt exact sectiile unde USB nu a avut reprezentant situate pe la Agronomie,Arhitectura,Academia de Muzica,Liceul Neculce,Muzeul CFR,Liceul Grivita si altele pe care nu am avut timp sa le caut. In aceasta administratie corupta provenita din politruci comunisti ,fie ca se numesc PSD,fie PDL sau PNL nimeni e nevinovat.Toti au furat pe rupte si sunt curios cum a votat domnul Tudorache marirea pretului la apa? Poate eu sunt irational si ura impotriva sistemului imi atenueaza discernamantul dar cred ca rezolvarea problemelor va veni de la oameni din afara sistemului politic.Sigur si USB este un partid ,si in el se vor infiltra hoti si infractori dar cred ca momentan sinceritatea ,buna credinta,corectitudinea si transparenta sunt calitati care ii crediteaza cu sanse mari de a castiga scoruri bune la alegerile din toamna.Nu cred ca a fi manager e ceva atit de dezgustator si reprobabil cum dumneavoastra spuneti.E o meserie ca oricare alta,iar compania Engie este o multinationala impusa de stapinii nostrii si nu poate fi acuzata Clotilde de nepasarea politrucilor care au dat-o francezilor.Sigur am privit cu durere turneul de la Roland Garros unde sponzorizarea principala a fost facuta din banii romanilor de catre Engie dar cine a dat toate resursele strainilor? Oare nu colegii domnului Tudorache,Oprescu,Videanu,Basescu,Chiliman si Tariceanu?Pana la o noua dezamagire merg pe mina USB,totusi.Astept fapte care sa ma contrazica.

    • optimvs spune:

      Acest mesaj al lui „petrural” este perfect ca sa priceapa toata lumea de ce USB nu-i cu nimic mai breaz decat vechile partide cand vine vorba despre dezinformari, miciuni samd.

      Realitatea este urmatoarea: inca de cand a pus prima oara problema „fraudei”, pardon, anomaliilor statistice , i-am scris lui Nicusor Dan un comentariu pe facebook in care ii ceream sa publice numerele sectiilor incriminate si fotografii cu procesele verbale. Precizand, desigur, ca as vrea sa vad si eu, un alegator din S1, unde sunt situate fizic acele sectii si care sunt „anomaliile statistice”. Doar ca mesajul meu a fost sters in mai putin de 5 minute iar aceste date nu au fost facute publice pana acum .

      In conditiile astea, a sustine in spatiul public ca „sectiile unde USB nu a avut reprezentant situate pe la Agronomie,Arhitectura,Academia de Muzica,Liceul Neculce,Muzeul CFR,Liceul Grivita” este in cel mai bun caz o informatie neverificabila si in cel mai rau caz o minciuna sfruntata.

      Cam asta este „noul mod de a face politica” pe care il propune USB…

      • petrural spune:

        Nu inteleg de ce e perfect mesajul meu pentru a eticheta sustinatorii USB ca dezinformatori.Am luat de pe stiri de la Hot News sectiile de votare incriminate ,care sunt 5,7.9.13.16.24.27.31.55.88.111.145.146.151.152.155.157.158 si am cautat pe harta sectiilor de votare.Am verificat primele 7 si mi-am dat seama ca dumneavoastra care sunteti formator de opinie nu ati facut acest lucru si de acea mi-am permis sa va atentionez.Chiar daca mesajul meu ar fi fost incorect,desi nu e,nu puteti eticheta pe toti sustinatorii USB ca mincinosi si dezinformatori .De ce daca totul este in regula PSD nu a cerut el renumararea voturilor si astfel sa-l faca de ras pe Nicusor Dan cu paranoia lui. Multumesc oricum pentru etichete,probabil este stilul democratic de a purta discutii copiat de la favoritii dumneavoastra.

      • optimvs spune:

        In realitate, a fost un exemplu perfect de tentativa de manipulare, absolut tipica pentru „noul mod de a face politica” al USB.
        Hai sa recitim ce ati scris: „Sunt exact sectiile unde USB nu a avut reprezentant situate pe la Agronomie,Arhitectura,Academia de Muzica,Liceul Neculce,Muzeul CFR,Liceul Grivita si altele pe care nu am avut timp sa le caut. „

        Iar acum ati continuat pe aceeasi linie: „Am verificat primele 7 si mi-am dat seama ca dumneavoastra care sunteti formator de opinie nu ati facut acest lucru”

        In realitate, lucrurile stau astfel: sectiile 5 si 7, primele doua de pe lista lui Nicusor, sunt la liceul Timotei Cipariu – daca nu stiati va spun eu acum, acesta se afla LA PODUL CONSTANTA, unde incepe Chitila. NU LA AGRONOMIE.

        Problema nu este ca un singur sustinator al lui Nicusor Dan posteaza asemenea dezinformari (ba chiar mai acuza si interlocutorul ca nu s-a documentat…) . Dupa cum spuneam, mesajul in care ii ceream lui Nicusor Dan, imediat dupa izbucnirea scandalului, sa publice numerele sectiilor incriminate si pozele cu procesele verbale a fost sters instantaneu de pe pagina lui de fb. Deci dezinformarea pe care ati incercat-o aici este „pe linie de partid”, nu un simplu accident.

        Oricum, voi trata pe larg acest subiect, cu lista sectiilor din S1, lista celor incriminate de ND, adresele sectiilor, tot tacamul. Mi-e o sila de aceasta propaganda mizerabila ce nu va puteti imagina…

        Poate ND o fi un om bine intentionat, dar in spatele lui colcaie niste personaje care ii fac pana si pe Videanu sau Hrebenciuc sa para mai putin escroci…

Lasă un răspuns

