Poate i-a zis Goţiu ceva, poate l-a înjurat…

Săritul la bătaie în cursul unei dezbateri de idei nu poate fi scuzat, cu atât mai mult cu cât Goţiu e un penibil care cântă cum i se învârte cheiţa, nu e ca şi cum poate lua prin surprindere interlocutorul şi provoca emoţii ieşite din comun. Dar ce-aş vrea eu să aduc în centrul atenţiei nu este comportamentul de maidan al lui Palada, ci faptul că ieşirea lui în decor este înfierată cu maximă indignare fix de indivizii care acum 8 ani se dădeau de ceasul morţii pentru a-i găsi scuze lui Băsescu. Care plesnise nu un oengist penibil năimit să grohăie orbeşte trei sloganuri  ci un copil.  Să ne reamintim scena:

 

Oricât s-ar suci şi s-ar învârti apărătorii „statului de drepţi” fapta asta este INFINIT MAI GRAVĂ  decât a lui Palada. Oricum o dai, pur şi simplu nu există termen de comparaţie. Cu toate astea, printre primii care l-au condamnat pe smardoiul de operetă Palada a fost, cum altfel, porcul suprem Traian Băsescu:

 

Nu este nici un fake, e contul lui original de facebook.  Vorbim despre individul care, pus să jure, s-a jurat că nu l-a lovit pe copil „cu pumnul în faţă sau în plex” , profitând de faptul că jura taman în faţa acoperitului Turcescu, în prezent deputat în PMP-ul băsist. Şi că, evident, acoperitul nu urma să-l ridiculizeze întrebându-l de ce nu se jură şi că nu l-a alergat cu târnăcopul în mână, că n-a încercat să-l calce cu tancul şamd.

Înţeleg desigur că tupeul e bun în politică, iar Băsescu are cât să dea la tot Parlamentul şi să-i mai rămână de 30 de ori cât al unui om obişnuit. Dar graniţa dintre tupeu şi nesimţirea porcească este totuşi destul de clară, iar Băsescu a trecut-o cu nonşalanţa unui vier bătrân care sprintează spre grămada cu dovleci.

P.S. De remarcat că nici de o parte nici de cealaltă a spectrului politic nu a sărit nimeni să-l plesnească pe Băsescu. Ăstia cu statul de drepţi nu au nici un interes să înceapă lumea să studieze ce-au spus la vremea respectivă, iar PSD-ul probabil speră să se ajute cu matrozul când o veni vremea să-i tragă preşul Luluţei. Mi-e o scârbă…

 

9 Responses to Poate i-a zis Goţiu ceva, poate l-a înjurat…

  1. cobol spune:

    E pixelul albastru!

  2. greudegasitid spune:

    of… toate drumurile duc la basescu

    • optimvs spune:

      Nu inteleg ce anume contesti aici? 😆 Uite acolo ce zice porcul suprem, uite filmuletul cu copilul. Mai e si faza cu tarabagiul ala pocnit cu capul in gura cand chiorul era primar. Cum sa vina fix asta si suporterii lui sa se indigneze la faza cu Palada si Gotiu, cat de nesimtiti sa fie?

  3. M-am surprins, cu groază, ascultându-l acum pe Băsescu la B1 și uitând, pentru măcar secunde, dar foarte grav din partea mea că am uitat, ce lătra el când era pe partea fortificată a baricadei. Face un joc disperat, la cacealma, bazat pe memoria scurtă a poporeanului.
    Totuși, când am citit părerea lui despre ieșirea lui Palada, am rămas mută. Tot „succesul” lui s-a bazat pe cât ne-a considerat de proști, nu pe cât eram, de fapt. E posibil să nu mă fac înțeleasă, că sunt un pachet de nervi!

    p.s.: Îmi plac împăciuitorii ăștia înțelepți și sugubeți care oftează, doar. Gen greudegăsitd.

    • optimvs spune:

      Ne cunoastem de vreo 17 ani, el e un basist consecvent, nici acum nu s-a dezis de matroz. Cred ca l-a hipnotizat cumva cu ochiul ala zbanghiu.
      Am incercat eu de mai multe ori sa scriu ceva despre fascinatia oamenilor din IT pentru Basescu dar oricat m-am straduit tot n-am putut produce ceva care sa nu fie extrem de jignitor, asa ca am preferat sa ma abtin. Multi sunt oameni de treaba, dar Basescu a stiut sa le vanda ura la superoferta si aia a fost…

  4. Nu mi-e clar. Cu Palada te cunoști de 17 ani?
    Mie îmi place Palada. Ori de câte ori simt că e de bun-simț să nu-mi placă, mă cac în el de bun-simț. 🙂

Lasă un răspuns

