Claudiu Pândaru, Florin Negruţiu şi CTP, trio-ul care a lichidat ziarul Gândul

24 martie 2011

citeşte şi     Crin Antonescu ar trebui sa-l dea in judecata pe Claudiu Pândaru în solidar cu site-ul Gândul?

 

De câteva zile se vehicula ştirea că ziarul Gândul va trece pe lumea cealaltă în online, iar azi decesul anunţul a devenit oficial, printr- un articolaş de o stupizenie rară, care citează zicerile  lui Pândaru, apparatchik-ul de trust trimis de Sârbu să „rentabilizeze prin tabloidizare” distrugă un produs media pe care mogulul lui peşte nu-l înţelegea.

Deşi nu mai sunt legat în nici un fel de această publicaţie de mai bine de doi ani, nu pot să nu fiu extrem de trist văzând cum, în nici un an şi jumătate, trio-ul funambulesc Pândaru-Negruţiu-CTP a reuşit să ducă ziarul de la o foarte solidă  medie de 18.209 exemplare vândute pe zi la  numai 12.171, scădere care, pe fondul crizei şi a inerentei prăbuşiri a veniturilor din publicitate, a consfinţit decesul  trecerea în online.  Sunt trist pentru că astfel moare un ziar pe care noi, cei plecaţi de la Adevărul SA, l-am scos pe piaţă muncind in două cămăruţe minuscule, cu nşpe calculatoare şi imprimante peste noi, cu un şantier bezmetic de jur împrejur şi cu un entuziasm pentru care acum ne vine să ne dăm palme.  Punând astfel pe picioare o publicaţie care, în momentul în care a fost preluată de Sârbu, mai avea nevoie doar de un mizilic de nici 10.000 de euro pe luna pentru a intra pe profit. Lucru care reprezenta o performanţă extraordinară, având in vedere că era vorba de un ziar creat absolut de la zero, fără nici un trust în spate, şi căruia regimul Băsescu s-a străduit de la început să-i dea în cap prin orice mijloace.

Dar cum deontologul CTP era disperat să-şi scoată cât mai repede banii investiti (deşi era vorba despre suma luată de la răposatul Dumitru Tinu pe acţiunile de la Adevărul, adunate prin metode despre care vom mai discuta de la micii acţionari, nu de niscaiva bani aduşi de-acasă), marele om şi caracter n-a mai ţinut seama de nimic. Nici măcar de faptul că, în felul ăsta, se dădea pe mâna unui individ Citește restul acestei intrări »

Reclame

K-1 World GP Bucureşti pay per view- escrocherie în stil Adrian Sârbu

20 mai 2010

  Promotorul Eduard Irimia şi trustul Media Pro par a fi ajuns la concluzia că românul e tâmpit şi e uşor să iei de pe el 70 de cenţi pentru nimic. Altfel nu se explică nesimţirea cu care trustul lui Adrian Sârbu a pus la cale o escrocherie de proporţii, tip „daţi 70 de cenţi să vedeţi gala pe net, dar numai primii 20.000 au loc”.

  Cum primele 6 meciuri ale galei, inclusiv meciurile de MMA ale lui Cătălin Zmărăndescu (vs Valentijn Overeem! ) şi Sandu Lungu, vor fi difuzate doar online, nu şi în direct la TV, tocmai pentru a stimula publicul să dea banii pe „biletul virtual”, am fost curios să verific cum funcţionează sistemul, şi am sunat la numărul indicat pe site-ul de specialitate al trustului MediaPro. Mi-a răspuns un puşti plictisit, care mi-a confirmat că „numai 20.000 au loc” şi n-a ştiut ce să-mi răspundă la întrebarea logică „ce se întâmplă cu restul celor care dau SMS?”.

 Concluzia este simplă: avem de-a face cu o escrocherie prin care oamenilor li se iau banii, fără a li se oferi Citește restul acestei intrări »


ProTv readuce transmisiile sportive în epoca Întunericitului

29 iulie 2009

 Meci de mare interes pentru români la Doneţk: Şahtiorul lui Mircea Lucescu luptă cu Poli Timişoara pentru un loc în play-off-ul care duce in grupele Champions League. Poli luptă eroic, conduce cu 1-0 în deplasare, Şahtior egalează abia în minutul 62, iar românii care n-au Digi Sport… stau cu urechea lipită de radio. De ce? Simplu, drepturile de transmisie pentru Champions League le are, în România,  postul semi-falit deţinut de Adrian Sârbu CME. Şi cum, în vremurile astea de criză, e scump halatul, pardon, sunt prea mulţi pentru ProTv cei câţiva firfirei ceruţi pentru tururile preliminare, am ajuns mai rău decât pe vremea lui nea Nicu. Măcar atunci, dacă am fi jucat cu o echipă sovietică, Citește restul acestei intrări »