Ghiţă pierde onorabil meciul cu Schilt

26 septembrie 2009

 UPDATE 2012: citeste si Daniel Ghiţă – făcut KO de Schilt în prima rundă a galei Glory 4 de pe 31 decembrie 2012

 

 

Daniel Ghiţă nu a reuşit decât să facă o impresie bună în turneul „Final Elimination” de la Seoul, pierzând destul de clar meciul disputat cu triplul campion K-1 Semmy Schilt.  După o primă repriză excelentă, în care l-a pus de câteva ori în dificultate pe Schilt, Ghiţă a început să cedeze teren, sfârşind prin a fi numărat de două ori în runda a treia.

 Admirat de public pentru dorinţa de luptă demonstrată chiar şi în cele mai dificile momente, Ghiţă nu a putut totuşi decât să dea o replică bună unui Schilt care a ştiut să-şi folosească perfect alonja net superioară.

Reclame

Ruşinea Bonjasky, „învingător” contra lui Manhoef în huiduielile publicului

26 septembrie 2009

Cel mai penibil om din K-1, care a reuşit performanţa unică de a câştiga circuitul tăvălindu-se pe jos, a demonstrat din nou cât de bine este ancorat în mecanismul publicitaro-mafiot al organizatorilor japonezi: Bonjasky a „câştigat” la puncte, în huiduielile întregii săli, meciul contra „piticului atomic” Melvin Manhoef.

 Revolta publicului coreean a fost pe deplin justificată: Bonjasky n-a reuşit nici o lovitură clară tot meciul, fusese pus clar în dificultate în prima repriză, iar arbitrii n-au riscat nici măcar să dea un extra round! Pe scurt „campionul” lui peşte a fost scos la vopsea învingător într-un meci în cae nici măcar un orb nu l-ar fi dat învingător.

 Acum poate vor înţelege mai mulţi de ce Badr Hari era cu spume la gură după ce fusese numărat aiurea în finala de anul trecut. Sunt curios ce mai au de zis arbitraşi-golănaşi gen Amarfei/uniporn pentru a-şi apăra idolul întru furăciuni.

Citiţi pe acelaşi subiect:

Moroşanu descalificat în stil Badr Hari

Ruşinea Bonjasky, „învingător” în finala K-1 de azi


Moroşanu, descalificat în stil Badr Hari

26 septembrie 2009

Sfârşit trist pentru Cătălin Moroşanu în gala „Final Elimination” de la Seoul: la finalul unei prime reprize pe care o dominase extrem de clar, românul a comis aceeaşi greşeală pe care a făcut-o şi Badr Hari anul trecut în finala K-1, lovindu-şi adversarul după ce arbitrul oprise lupta. Firesc, „Moartea din Carpaţi” a văzut cartonaşul roşu, mai ales că adversarul a aplicat perfect „reţeta” brevetată de Bonjasky Citește restul acestei intrări »